سلام دوستان لطفا ادامه مطلب رو هم ببینید.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ بهار آبخورگ خوش آمدید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سلام دوستان لطفا ادامه مطلب رو هم ببینید.
نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1388
بازدید : 977
نویسنده : علی کریمی

سلام دوستان لطفا ادامه مطالب رو هم ببینید.

 

لطفا حتما حتما نظر یادتون نره چون من نمیدونم چه تعدادی از آبخورگی های عزیز و دوستان به وبلاگ بهار آبخورگ سر میزنند.   

 

اگه مایل بودید از آپدیت شدن وبلاگ باخبر بشید بهتره که عضو بشید تا ایمیل براتون ارسال بشه.

مطالب صفحه نخست محدود است(حداکثر 30 عدد) . حتما از آرشیو وبلاگ دیدن فرمایید.

 

ممنون که به ما سر زدید .

 

 

اگه عکس یامطلب جالبی هم داشتین واسم بفرستین. 

 

ALIK_MINE0786@YAHOO.COM




:: موضوعات مرتبط: ابخورگ , ,
:: برچسب‌ها: abkhorg , روستای رضویه ابخورگ , آبخورگ , روستای ابخورگ , اوخورگ , روستای آبخورگ , روستای رضویه آبخورگ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
صادق کرمی در تاریخ : 1393/4/21/bahareabkhorg - - گفته است :
سلام به دوست خوبم علی.علی جان مطالب جدید بزار توی وبلاگت.این دیکشنری آنلاین رو هم درست کن
پاسخ سلام . چشم

<-CommentGAvator->
صادق کرمی در تاریخ : 1393/4/21/bahareabkhorg - - گفته است :
سلام علی خوبی؟

<-CommentGAvator->
صادق در تاریخ : 1392/11/24/bahareabkhorg - - گفته است :
با سلام مطالبای خوبی گذاشتین.همشون اموزنده و مفیدن.دستتون درد نکنه.علی کریمی هم از وقتی رفته سربازی دوستاشو فراموش کرده.علی یه اس هم به دوستات بده.
پاسخ مدیر: سلام خواهش میکنم. خیلی ممنون . نه صادق جان دوستامو فراموش نکردم. خودت که میدونی درگیر سربازی هستم.

<-CommentGAvator->
حجت دهیاراوخورگ در تاریخ : 1392/9/20/3 - - گفته است :
سلام خیلی جالبه فقط چراازدهیار هیچی نگفتی دمت گرم تو اینقدر تحو ل رو نمی بینی حالا من که توقعی ندارم موفق باشی علی کریم
پاسخ مدیر:با عرض سلام خدمت دهیار محترم . ممنون که به ما سر زدین اگه شما لطف کنید و درباره فعالیت هایی که داشتید به ما اطلاعات بیشتری بدین بروی چشم ما در اختیار همه دوستان قرار میدهیم . منتظر شما هستیم.

<-CommentGAvator->
محسن جعفری در تاریخ : 1392/7/18/4 - - گفته است :
با سلام خدمت دوست و هم روستایی عزیز،امیدورام همیشه مثل وبلاگت سر زنده باشی،فقط خواستم بگم خسته نباشی،از همه هم روستایی ها هم می خوام که به وبلاگ زیبای وطنشون هم سر بزنند و در بهتر شدن روستاشون تبادل نظر کنند.موفق باشی
پاسخ مدیر: سلام اقا محسن دوست عزیزم. ممنون که به وبلاگ بهار آبخورگ سر میزنی . باز هم به وبلاگ سر بزن و ما رو از نظرات خوب وسازنده بی نصیب نذار. برقرار باشی و سبز.

<-CommentGAvator->
رضایی در تاریخ : 1392/6/30/6 - - گفته است :
آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما در تمام مراحل زندگی دارم
پاسخ:سلام اقای رضایی. ممنون . همنچنین برای شما.

<-CommentGAvator->
حسین توسلی در تاریخ : 1392/6/18/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز من شما رو لینک کردم اگه مایل بودین منو لینک کنید

<-CommentGAvator->
دوست نزدیک غلامرضا در تاریخ : 1392/6/12/2 - - گفته است :
سلام داداش با استفاده از یوزر و پسورد آبخورگی ها رفتم بنر سایتم که اون روز بهت گفتم مخصوص سایت دانلودها هست رفتم گذاشتم. هم بنر گذاشتم و هم پآپ آپ شما که بنر نداشتید هم لینکتون کردوهم پآپ آپتون کردم.حتما تاییدش کنی داش علی قربونت فعلا بای

<-CommentGAvator->
دوست نزدیک غلامرضا در تاریخ : 1392/5/10/4 - - گفته است :
سلام خسته نباشید. میخواستم بگم یک چندتا ابزاک استفاده کن برای وبلاگ بهتر میشه مثل پیام خوش آمد گوییی، رتبه ی جهانی و... ممنون میشم رسیدگی کنید.
پاسخ مدیر : سلام آقا غلامرضا متاسفانه لوکس بلاگ این امکانات رو نداره . ممنون که نظر دادی بازم پیگیر هستم.

<-CommentGAvator->
آشنای نزدیک غلامرضا در تاریخ : 1392/4/30/7 - - گفته است :
سلام مطالبت خوبه. راستی اگه همین قالب وبلاگ رو عوض کنی هم من خوشحال میشم هم بقیه ،راستی روحیه خودتم عوض میشه. عوضش کنی قالب رو . منتظرم

ممنون عسیسم....
پاسخ مدیر:سلام . چشم ،دنبال یه قالب خوب هستم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: